Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното и степените

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Става и без него,иначе в някой сервиз за електроника могат да го имат.На всички духалки и конвектори и т.н.слагат такива защити,аз лично на моята печка съм го махнал преди 3год.
    146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

    Comment


    • #17
      Е добре а колко дебела жичка за мост да му сложа да не вземе да стане някой гаф Аз си мисля и в някоя морга да проверя ако са навити да ми го дадат без вентилатора за приемлива сума

      Comment


      • #18
        ---
        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:18.
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment


        • #19
          Намира се , но е безсмислено!Няма да можете да го смените!Счупи го и използвай крачетата му, за да стиснеш с тях проводника с който ще го окъсите.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            Всъщност си мисля че с добре зачистени планки и здраво нагорещен поялник с който за секунда да се топне ще стане, утре ще погледна тук там и евентуално в някоя морга, ако нищо не излезе правя моста с по тънка жичка от колкото е жичката предвидена за съпротивление на 3та степен и кво стане ... Или пак ще разглобявам или ще държи ...

            Comment


            • #21
              Проблема със запояването е, че термобушона гори при нагряване, т.е. голяма вероятност има да го стопиш докато го монтираш. Не знам колко е мястото, но ако има, може да пробваш един друг начин за монтаж. Взимаш най-малката лустер-клема, която можеш да намериш и вадиш металната част. Режеш стария термобушон максимално близо до корпуса, за да останат дълги крачета. За тях с лустер клемата захващаш крачетата на новия. Без спойка
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #22
                За тва нещо не се бях сетил, и мисля че ще стане дори мисля че имам и такива клеми малки ... А какви са му параметрите на този бушон, че на него почти нищо не се разчита от написаното

                Comment


                • #23
                  хич идея нямам
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                    хич идея нямам
                    Тва значи ли че трябва да търся термо бушон за 90 градуса
                    Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                    Стигнете ли до блокчето ще видите и бушончето.Мъничък метален цилиндър .За 90 +- 5 гр е.

                    Comment


                    • #25
                      ---
                      Attached Files
                      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:18.
                      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                      Comment


                      • #26
                        Само остава проблема от къде да го намеря тва "животно"

                        Comment


                        • #27
                          термобушона не се запоява. можеш да го хванеш с лустер клейма. както казаха по-горе - има ги във всички магазини за електроника, във всяка печка се монтират и се купуват на градуси. много вероятно е и новия да изгори съвсем скоро след като го сложиш щото пакета с резисторите е поостарял и отделя повечко топлина. ако питаш мене,слагай една медна жица 1 квадрат без изолацията и си гледай кефа.
                          точка

                          Comment


                          • #28
                            В крайна сметка го направих с "права генерация" след разни размисли и страсти - 1кв медна жичка запоена. ПЪрвоначалният план беше да го направя с лустер клемички и жичка, но в последствие размислих и реших, че ще по добре да го запоя и така ако достигне някакви космически температури тинола/калая/ ще се разтопи и ще прекъсне връзката Да се надявам че до там няма да се стигне
                            Благодаря за съветите на всички

                            Ето това нещо се получи, даже вече го монтирах и си бачка екстра поне засега
                            Attached Files
                            Last edited by AntiLuuP; d.m.y г., 16:32.

                            Comment


                            • #29
                              Днес го тествах парното в ниските степени 1-2 ... е няма такъв кеф вътре топло още в ниските градуси на колата, никакво бучене на вентилатора ... щастие .. Много съм благодарен за помощта

                              Comment


                              • #30
                                Колега, поне четирима души ти казахме да не го запояваш,ама кой да слуша!Не случайно ти писах да го строшиш и да му използваш крачетата за да защипеш с тях един кабел!
                                Другите ти дадоха идеята с клемата и тях не послуша!
                                Ако пък си го запоил с "хубав"тинол-ПОК 90, а не с такъв за тенекии,много скоро пак ще го сваляш.Сега поне имаш опит как става това!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X